ח"כ סוכות תובע את סגן הרמטכ"ל לשעבר: משקר ומכפיש

אתר קול חי No Comments on ח"כ סוכות תובע את סגן הרמטכ"ל לשעבר: משקר ומכפיש
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שחזר אתמול בתכנית "פגוש את העיתונות" על הטענה לפיה הועברו גדודים מעוטף עזה כדי לאבטח את הסוכה שהקים ח"כ סוכות בחווארה בליל הושענה רבה, הגיש במהלך היום ח"כ צבי סוכות באמצעות עורכי הדין ברק קדם ואריאל חיומי תביעת לשון הרע כנגד דן הראל, סגן הרמטכ"ל ואלוף פיקוד הדרום לשעבר, שהיה בין היתר ממובילי ההתנתקות מגוש קטיף.

דן הראל אמר אתמול בריאיון כי היה לחץ מסיבי ובלתי נסבל מצד הממשלה להסיט כוחות מאוגדת עזה לאיו״ש. הראל לא הסתפק בהאשמת כלל המתיישבים והוסיף כי גדוד העתודה של אוגדת עזה הוסט כדי לאבטח את הסוכה של חבר הכנסת סוכות בחווארה.

בתגובה אמר אתמול ח"כ סוכות: "האלוף דן הראל מאשים הערב את המתיישבים ביו"ש בסד"כ החסר באוגדת עזה. עזבו שניה שזה שקר מכוער שדובר צה"ל כבר הכחיש כמה פעמים. הבן אדם במקום להתחבא הכי רחוק על ביצוע ההתנתקות וההגדרה של גירוש יהודים ומסירת עזה לחמאס בפיקודו כניצחון של החברה הישראלית – רץ להעליל על אחרים. אבדה הבושה".

כאמור, הערב הגיש ח"כ סוכות תביעת לשון הרע בה כתב: "עניינה של תובענה זו בדברי בלע שקריים, מבזים ומשפילים שפרסם הנתבע כנגד התובע בריאיון לעיתונאים עמית סגל ובן כספית ובו האשים הנתבע את התובע בטבח המזוויע שביצעו מפלצות אדם באזרחי ישראל ביום 7.10.23 במהלך חג שמחת תורה".

עוד הוסיף סוכות בכתב התביעה, כי "כפי שיפורט בהרחבה להלן, מדובר בפרסום שלילי משפיל ושקרי שכל תכליתו להוציא את דיבת התובע רעה, להלבין פניו ברבים, להשחיר את שמו ולפגוע פגיעה חמורה בשמו הטוב ובכבודו".

"הנתבע בחר להשחיר את שמו של התובע באכסנייה ציבורית בעלת תפוצה רחבה ביותר ובכך למעשה העצים את הפגיעה בתובע. בנסיבות אלו, לא נותרה לתובע ברירה כי אם לפנות לבית המשפט הנכבד בתביעה זו" – סיכם.



0 תגובות